9
اردیبهشت

اسامی برگزیدگان فراخوان های ایام فاطمیه و سوره مومنون

حضرت امام محمّد باقر عليه السلام

رَحِمَ اللّهُ عبداً اجْتَمَعَ مَعَ آخَرٍ فَتَذاكَرَ أمْرَنَا، فَإنَّ ثَالِثَهُمَا مَلَكٌ يَسْتَغْفِرُ لَهُمَا، وَ مَا اجْتَمَعَ اثنَانِ عَلَى ذِكْرِنَا إلَّابَاهَى اللّهُ بِهِمَا المَلَائِكَةَ، فَإذَا اجْتَمَعْتُم فَاشْتَغِلُوا بِالذِّكْرِ؛ فَإنَّ فِى اجتِمَاعِكُم وَمُذَاكِرَتِكُم إحيَاءَنا ( الأمالى، طوسى: 224، المجلس الثامن، حديث 390)

خدا رحمت كند بنده‏ اى كه با ديگرى بنشيند و درباره امر و مرام و فرهنگ ما گفت و گو كند، هنگامى كه دو نفر در امر ما با هم سخن مى ‏گويند سومى آنان فرشته‏ اى است كه براى آنان استغفار مى‏ كند، دو نفر به ياد ما جمع نمى ‏شوند مگر اينكه خدا به خاطر آن دو به فرشتگان مباهات مى ‏كند، هرگاه جمع شديد مشغول ذكر و ياد ما شويد كه گفتگو و گرد هم آمدنتان زنده كردن ماست!!

ضمن تشکر و قدردانی ویژه از مشارکت فعال و ارزشمند کلیه کاربران محترم در فراخوان های کوثر بلاگ، فارغ از ارزشمند بودن مشارکت تمامی کاربران محترم، حتی با درج یک پیام، به دلیل محدودیت امکانات و اجبار در تمسک به ملاک های ارزشیابی انسانی، برگزیدگان به شرح ذیل می باشند. امیدواریم که همه مشارکت کنندگان در پیشگاه الهی سر بلند و با عزت باشند.


برگزیدگان فراخوان ایام فاطمیه

نرجس خاتون شاهین شهر

مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن

مدافع حرم

فاطمیه جلفا

ساجدین(ندای صلح وحقیقت)

برگزیدگان فراخوان پیام های قرآنی(سوره مومنون)

tayyeb

شمیم انتظار

کوثر ورامین

مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی

دهه هفتادي

به نفرات اول یک عدد فلش 8 گیگ اهدا خواهد شد و سایر برگزیدگان تا ابتدای ماه مبارک رمضان در وبلاگ طلبه نوشت لینک خواهند شد.

لازم به ذکر است کاربران tayyeb و شمیم انتظار به دلیل کسب امتیازات مساوی در فراخوان پیام های قرآنی، هدیه به هر دو بزرگوار تعلق خواهد گرفت.


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: طاهر [عضو] 

خوش به حال تون؛ آفرین
موفق باشید

1395/02/19 @ 17:33
نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 
5 stars

با عرض سلام و ادب
عرض خداقوت به تیم فعال و پرشور کوثر بلاگ و عرض تبریک به دوستان برگزیده عزیزم که لایق بهترینها می باشند ، خداوند یاری رسانتان باشد انشاالله.

1395/02/12 @ 14:25


فرم در حال بارگذاری ...