12
اردیبهشت

نقد و تحلیل آنلاین وبلاگ شما

با سلام خدمت وبلاگ نویسان گرامی

شاید بخاطر داشته باشید سال قبل نقد و تحلیل تعدادی از وبلاگ ها به صورت هفتگی انجام گرفت. این نقدها به منظور رفع مشکلات و نقاط ضعف وبلاگ ها و همچنین استمرار نقاط قوت و فعالیت های مثبت مدیران وبلاگ ها اجرا می شد.

در سری جدید نقد وبلاگ ها قصد داریم هر هفته تعدادی از وبلاگ های سامانه را به صورت آنلاین تحلیل کنیم. بدین ترتیب در قالب یک جلسه آنلاین (به همان روش که کلاس های آنلاین برگزار می شود) وبلاگ شما به صورت آنلاین باز می شود و مورد بررسی قرار می گیرد. نقاط ضعف و قوت و راهکارهای ارتقاء و رفع مشکلات آن برای شما و سایر شرکت کنندگان تشریح می شود.

در صورتی که قصد دارید در این طرح شرکت کنید و وبلاگ شما به صورت آنلاین مورد نقد و تحلیل آنلاین قرار گیرد موارد ذیل را دنبال کنید:

نحوه شرکت در طرح نقد آنلاین وبلاگ:

1- در قسمت نظرات همین مطلب، درخواست خود را اعلام کنید. (باتوجه به حجم درخواست ها، در حال حاضر وبلاگ درخواست جدیدی پذیرفته نمی شود)

2- هر هفته یک جسله بمدت یکساعت برگزار می شود که طی آن حداکثر 5 وبلاگ مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

3- اولویت با وبلاگ نویسانی است که زودتر درخواست دهند.

4- حضور تمامی وبلاگ نویسان در جلسات نقد آزاد است.

5- به وبلاگ های شرکت کننده در این طرح، امتیاز ویژه ای اهدا خواهد شد.

6- زمان برگزاری جلسات نقد در همین صفحه اطلاع رسانی می شود

جهت مشاهده جدول جلسات بعدی، به اینجا مراجعه کنید.

جهت شرکت در جلسه، در زمان مذکور روی دکمه ذیل کلیک کنید



free b2evolution skin
31
مرداد

نقد و تحلیل وبلاگ مرغ باغ ملکوت

در نقد و تحلیل این هفته به وبلاگ “ مرغ باغ ملکوت” پرداخته ایم و مواردی از قبیل: تعداد و کیفیت مطالب، نمودار فعالیت وبلاگ، آمار بازدید، سرعت وبلاگ و … بررسی شده است.

کاربران گرامی می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهادی در مورد وبلاگ ” مرغ باغ ملکوت” دارند، در بخش نظرات این مطلب عنوان نمایید.

جهت مشاهده نقد و تحلیل وبلاگ ” مرغ باغ ملکوت” بر روی تصویر ذیل کلیک کنید.


free b2evolution skin
25
مرداد

نقد و تحلیل وبلاگ کهف

در نقد و تحلیل این هفته به وبلاگ “کهف” پرداخته ایم و مواردی از قبیل: تعداد و کیفیت مطالب، نمودار فعالیت وبلاگ، آمار بازدید، سرعت وبلاگ و … بررسی شده است.

کاربران گرامی می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهادی در مورد وبلاگ “کهف” دارند، در بخش نظرات این مطلب عنوان نمایید.

جهت مشاهده نقد و تحلیل وبلاگ “کهف” بر روی تصویر ذیل کلیک کنید.


free b2evolution skin
15
تیر

نقد وبلاگ مدرسه علمیه نرجس خاتون شاهین شهر

در نقد و تحلیل این هفته به وبلاگ “مدرسه علمیه نرجس خاتون شاهین شهر” پرداخته ایم و مواردی از قبیل: تعداد و کیفیت مطالب، نمودار فعالیت وبلاگ، آمار بازدید، سرعت وبلاگ و … بررسی شده است.

کاربران گرامی می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهادی در مورد وبلاگ “مدرسه علمیه نرجس خاتون شاهین شهر” دارند، در بخش نظرات این مطلب عنوان نمایید.

جهت مشاهده نقد و تحلیل وبلاگ مدرسه علمیه نرجس خاتون شاهین شهر” بر روی تصویر ذیل کلیک کنید.


free b2evolution skin
7
تیر

فراخوان نقد و تحلیل وبلاگ ها

بسم الله الرحمن الرحیم

 

همانگونه که اطلاع دارید، مصاحبه ای با وبلاگ های فعال سامانه در حال انجام است که همراه با آن، وبلاگ کاربر را نیز نقد و تحلیل کرده تا ضمن آشنایی سایر کاربران با شیوه مدیریت وبلاگ های فعال، نکات و موارد مهم برای صاحب وبلاگ نیز معرفی شود.

لیست وبلاگ هایی که پیشتر مورد نقد قرار گرفته اند، در این لینک قابل مشاهده است.

 

در نقد و تحلیل وبلاگ ها، یک کاربر با نقاط ضعف و قوت وبلاگ خود آشنا شده و با رعایت موارد ذکر شده، باعث ارتقاء و تکمیل وبلاگ خود می گردد.

 

بر همین اساس و به منظور ادامه این طرح و تغییر شیوه انتخاب وبلاگ ها، در نظر داریم این بار وبلاگ هایی که اعلام نمایند را، مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

 

لذا کاربران گرامی که مایل هستند وبلاگ آن ها در طرح نقد و تحلیل قرار گیرد، در قسمت نظرات ذیل همین مطلب، درخواست خود را ثبت نمایند.

 

موفق باشید


free b2evolution skin