6
مهر

فراخوان «یاوران حسینی» به مناسبت ماه محرم

در مباحث مربوط به عاشورا، سه بحثِ عمده وجود دارد:

يکي بحث علل و انگيزه هاي قيام امام حسين عليه السّلام است، که چرا امام حسين قيام کرد؛ يعني تحليل ديني و علمي و سياسي اين قيام. … 
بحث دوم، بحث درس هاي عاشوراست که يک بحث زنده و جاودانه و هميشگي است و مخصوص زمان معيّني نيست. درس عاشورا، درس فداکاري و دينداري و شجاعت و مواسات و درس قيام لله و درس محبّت و عشق است. …

بحث سوم، درباره ي عبرتهاي عاشوراست … بحث عبرتهاي عاشورا مخصوص زماني است که اسلام حاکميت داشته باشد. حداقل اين است که بگوييم عمده اين بحث، مخصوص به اين زمان است؛ يعني زمان ما و کشور ما، که عبرت بگيريم. مقام معظم رهبری

 فراخوان «یاوران حسینی»

مشارکت در نشر معارف اسلامی در فضای مجازی

محور فراخوان:

                                                  فرهنگ  و سبک زندگی عاشورایی با تکیه بر زندگی نامه شهدای کربلا 

                                            

شیوه مشارکت:

                                 درج مطالب ارزشمند، مستند، تولیدی و شایسته متناسب با محور فراخوان در وبلاگ

                                  ارسال لینک مطالب به صورت یک نظر از طریق نظرات

تاریخ مشارکت:

                                     6 مهر ماه 1396 (7 محرم الحرام 1439) تا 28 مهرماه 1396 (پایان محرم 1439)


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(35)
4 ستاره:
 
(3)
3 ستاره:
 
(1)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(1)
40 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
4.8 stars
(4.8)
نظر از: خادم المهدی [عضو] 
5 stars
1396/08/02 @ 10:30
نظر از: پژوهش حوزه علمیه الزهراء (س) ارومیه [عضو] 
1396/08/01 @ 13:50
نظر از: پژوهش حوزه علمیه الزهراء (س) ارومیه [عضو] 
1396/08/01 @ 13:45
نظر از: پژوهش حوزه علمیه الزهراء (س) ارومیه [عضو] 
1396/07/30 @ 13:47
نظر از: یادگاری [عضو] 
1396/07/29 @ 19:46
نظر از: یادگاری [عضو] 
1396/07/29 @ 19:11
نظر از: بهار [عضو] 
4 stars
1396/07/29 @ 15:50
نظر از: اکرم رضایی [بازدید کننده]
اکرم رضایی
5 stars

سلام و احترام
ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت و ان شالله قبولی عزاداری هایتان
درخواست تمدید این فراخوان را حداقل برای سه روز دارم ان شالله که موافقت گردد .

——————————-
با عرض سلام و احترام
امکان تمدید فراخوان نیست ،اما در صورت داشتن لینک در اسرع وقت ارسال نمایید.
موفق باشید

1396/07/29 @ 12:24
نظر از: پژوهش حوزه علمیه الزهراء (س) ارومیه [عضو] 
1396/07/29 @ 08:16
نظر از: یادگاری [عضو] 
1396/07/29 @ 01:54
نظر از: یادگاری [عضو] 
1396/07/29 @ 00:58
نظر از: پشتیبانی کوثر بلاگ [عضو] 

کاربر ی اسماعیلی
با سلام و احترام
جهت شرکت در فراخوان لازم است لینک مطالب خود را ارسال فرمایید. برای آشنایی با شیوه دسترسی به لینک مطلب ، لینک ذیل را مطالعه فرمایید.
موفق باشید.
————-
http://talabe-nevesht.kowsarblog.ir/amuzesh-link

1396/07/28 @ 22:14
نظر از: پشتیبانی کوثر بلاگ [عضو] 

کاربری یادگاری
با سلام و احترام
ضمن تشکر از مشارکت شما، جسارتا لینک های ارسالی مشکل دارد. مجدد ارسال فرمایید.
موفق باشید.

1396/07/28 @ 22:10
نظر از:  
سودابه اسماعيلي

من مطلب رو نوشتم ام چرا ارسال نمی شه خدا میدونه.می شه کمکم کنین .

1396/07/28 @ 22:06
نظر از:  
سودابه اسماعيلي
5 stars

چرا با وجود شناخت امام از مردم وبنی امیه قیام کرد:
۱- امر به معروف ونهی از منکر….این دو از مهمترین ارکان دین می باشد،امام در درجه اول مسئول اجرای این امر اسلام است .
امام در وصیت به محمد حنیفه فرمود : «قیام من برمبنای تمایلات نفسانی نیست .من به منظور طغیان نفس،فسادوتباهی وستم خروج نمی کنم بلکه انگیزه ام اصلاح امت جدم رسول خدا،ومقصود ومنظورم امر به معروف ونهی ازمنکر است.»
چون این دورکن دچارتزلزل شده بودامام اولین باردر منزل ذی حسم ودر برخورد باسپاه حر فرمود:« مگر نمی بینید که به حق عمل نمی شود واز باطل جلو گیری نمی شود مؤمن بایدبرای اجرای آن مشتاق دیدارپروردگار باشه.»
۲- زنده کردن ارزش های اسلامی:
حکومت سعی می کردارزش های اسلامی را که کرامت انسان به آن بستگی داردمحو کندوضد ارزشها را که جاهلیت به آن افتخار می کندجای گزین ارزش های اسلامی کند.از جمله ارزش های اسلامی که اسلام روی آن سرمایه گذاری زیاد کرده وحکومت بنی امیه با تمام قدرت درمحوکردن آن ایستادگی می کرد.
۳- وحدت اسلامی:
الف وحدت :پیامبر « ص» برای ایجادوحدت وبرادری اسلامی سعی وکوشش وافی مبذول می فرمود.
ولی معاویه از طریق مختلف مخصوصاً احیای تعصبات قبیله ای ووادارکردن شاعران بر هجوقبیله رقیب وخانواده آنان وحدت اسلام را ریشه کن می کردتا جایی که یزید یکی از شاعران بنی امیه ،انصار ومردی که پیامبر « ص»در مدینه جای داد وحمایت کرد هجو می کند .امام حسین « ع» برای احیای اثار واخلاق اسلامی قیام کرد.
اختلافاتی که بین اعراب اصیل وموالی به وجود آوردند که عرب کتاب هایی در انتقاد بر موالی « اقوامی که از ایران وسایر کشورهاغیر عربی در عراق وکشور عربی زندگی می کردند» تصنیف وتالیف کردند وبرعکس، موالی هم کتاب هایی علیه اعراب نوشتند که این بر خلاف مقررات اسلامی بوده ووحدت رامختل کرده.
ب- حریت
در دوران حکومت اموی سفره قتل و شمشیر یگانه ، حاکم مستبد بوده که بدون رسیدگی به حق وحقیقت سفره قتل گسترده می شد وجلادبه دستور حاکم بی گناهی را به قتل می رساند تا جایی که حجاج بن یوسف ثقفی از حکام زمان عبد الملک می گفت از غذا وطعام زمانی لذت می برم که ببینم انسانی در خون خود بغلتد ومن مشغول خوردن باشم .دراین محیط حتی کسی قدرت وجرات انتقادبه رفتار ناشایست حاکم رانداشت چه رسد به دفاع از حقوق ازدست رفته خود.
امام حسین « ع»قیام کردتا به انسان های زیر بار ظلم ویتم بیاموزد که چگونه می توانند به حقوق خود برسند وحریت وآزادی از دست رفته را باز یابند تا جایی که تاریخ گواه آن است کههنوز چند ماهی از شهادت امام حسین« ع»نگذشته بود که قیام ها یکی پس از دیگری شروع شدتا جایی که حکومت اموی ریشه کن شد.
آزادی مردم با شهادت امام حسین « ع» درس آزادی وآزادگی رااز دانشگاه خون وکربلا آموختند وبرای بدست آوردن حریت به پا خیزند.
ج- اخلاق اسلامی :
در زمان رحلت رسول اکرم « ص» هیچ یک از خلفا همچون امام علی « ع» به فکر تربیت روحی واخلاقی جامعه نبود اما آنقدر مشکلات برای حضرت ایجاد کردند که حضرت نتوانستندراهی که برای تنویر افکار عمومی واخلاق اسلامی وهدایت روحی جامعه پیش گرفته بودبه مقصد برساند.
در زمان حکومت اموی ،امویان نه تنها درمسیر تربیت جامعه قدمی بر نذاشتند بلکه می کوشیدند
جامعه رابه فساد بکشاند زیرا حکومت فاسدبا جامعه صالحانه نمی تواندکنار اید وکوشیدند تا مردم را همانند خود سازند لذا مردم در این دوران به حکم ( الناس علی دینهم ملوکهم) نه تنهاپایبند به صلاح نبودند بلکه ترسی از فساد هم در آن ها نبودومظاهر فساد اخلاقی از بین دروغ، نقض عهد در همه جا به چشم می خورد چنانکه معاویة بن ابی سفیان پس از پیمان صلحی که با امام حسن« ع» داشت اظهار کرد که به هیچ یک از شرایط قرارداد که به نفع امام حسن« ع» است عول نخواهد کرد.حاکم کوفه نیز به امانی که به مسلم داده بودوفا نکرد .مردم کوفه نیز به سادگی پشت به تمام وعده هایی که به امام حسین « ع» داده بودند زدند ومنکرهمه نامه های خود شدند وچه ننگی بالاتر ازاین که فرزند رسول خدا« ص»وسید جوانان اهل بهشت را بر ای قبول پیشوایی خود دعوت کرده واصرار کنند که اگر نیایی در پیشگاه خدابا تو احتجاج خواهیم کرد وقتی امام پذیرفت وبه سویشان آمد در مقابلش صف آرایی کرده وخون ایشان را بریزند.
امام در روز عاشورا خطاب به مردم کوفه :« ای
شیث بن ربعی ،ای حجاربن ابجر،ای قیس بن اشعث،ای زید بن حارث،آیا شما به من نامه ندادی که میوه های ما رسیده،باغات ما سرسبزاست اگربه سوی ما بیایی بر سپاه مجهزی سوار خواهی شد»
این تیره بختان با کمال وقاهت وبدون شرم وحیا گفتند که ما چنین نامه ای ننوشتیم..
امام با تعجب فرمودند:« آری به خداقسم نوشتید ولذا تن به شهادت دادند تا اخلاق اسلامی وانسانی را که در جامعه آن روز مرده بود را زنده کرد.
این گوشه ای از علل قیام بود.

1396/07/28 @ 22:04
نظر از: یادگاری [عضو] 

http://yadegari.kowsarblog.ir/%D8%AA%D9%8A%D8%B2%D8%A7%D8%A8با سلام و ارزوي قبولي عزاداري هاتون در مصائب ابا عبد الله الحسين عليه السلام

1396/07/28 @ 20:23
نظر از: یادگاری [عضو] 

http://yadegari.kowsarblog.ir/%D8%AA%D9%8A%D8%B2%D8%A7%D8%A8با سلام و ارزوي قبولي عزاداري هاتون در مصائب ابا عبد الله الحسين عليه السلام

1396/07/28 @ 20:22
نظر از: حضرت عشقم [عضو] 
5 stars
1396/07/28 @ 16:38
نظر از: حضرت عشقم [عضو] 
5 stars
1396/07/28 @ 16:35
نظر از: أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ [عضو] 
أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ
1396/07/28 @ 15:33
نظر از: پشتیبانی کوثر بلاگ [عضو] 

کاربر رحیمی
با سلام و احترام
جهت شرکت در فراخوان لازم است لینک مطالب خود را ارسال فرمایید. برای آشنایی با شیوه دسترسی به لینک مطلب ، لینک ذیل را مطالعه فرمایید.
موفق باشید.
————-
http://talabe-nevesht.kowsarblog.ir/amuzesh-link

1396/07/27 @ 21:43
نظر از: کبوترحرم [عضو] 
5 stars

Rahimi:
اثرات بی نظیر خواندن زیارت عاشورا
فواید خواندن زیارت عاشورا روایاتی است از جمله این‌که آمده است: در نجم ثاقب در ذیل حکایت تشرف جناب حاج سید احمد رشتی به ملاقات امام عصر ارواحنا فداه در سفر حج و فرمایش آن حضرت به او که چرا شما عاشورا نمی‌خوانید عاشورا عاشورا عاشورا .
شیخ ما ثقه الاسلام نوری رحمه الله فرموده: اما زیارت عاشورا پس در فضل و مقام آن بس که از سنخ سایر زیارات نیست که به ظاهر از انشای و املای معصومی باشد هر چند که از قلوب مطهره ایشان چیزی جز آن‌چه از عالم بالا به آن‌جا رسد بیرون نیاید بلکه از سنخ احادیث قدسیه است که به همین ترتیب از زیارت و لعن و سلام و دعا از حضرت احدیت جلت عظمته به جبرئیل امین و از او به خاتم النبیین صلی الله علیه و آله رسیده و به حسب تجربه مداومت به آن در چهل روز یا کمتر در قضای حاجات و نیل مقاصد و دفع اعادی بی‌نظیر و لکن احسن فواید آن که از مواظبت آن به دست آمده فایده ای است که در کتاب دارالسلام ذکر کردم و اجمال آن ‌که ثقه صالح متقی حاج ملا حسن یزدی که از نیکان مجاورین نجف اشرف است و پیوسته مشغول عبادت و زیارت نقل کرد.

زیارت عاشورا
مداومت در خواندن زیارت عاشورا
شهید بزرگوار دستغیب نوشته: فقیه زاهد عادل مرحوم شیخ جواد بن شیخ مشکور عرب که یکی از اجله علماءو فقهاء نجف اشرف بوده، در شب 26 صفر 1336در نجف اشرف ملک الموت را در خواب می‌بیند پس از سلام از او می‌پرسد از کجا می آئی؟ عزرائیل می‌فرماید: از شیراز، رفتم روح میرزا ابراهیم محلاتی را قبض کردم ، عرض می‌کند: روح میرزا ابراهیم در عالم برزخ چه حالی دارد؟
می‌فرماید: خیلی خوب، در بهترین باغهای عالم برزخ است و خداوند هزار فرشته را برای خدمتگزاری او معین کرده، سؤال کرده: چه عملی انجام داده که به این مقام رسیده؟ آیا به خاطرمقام علمی و تدریس و تربیت شاگرد ؟ فرموده: نه، پرسیده: به خاطر نماز جماعت و رساندن احکام به مردم ؟ فرموده: نه، سؤال کرده: پس برای چه؟ فرموده: برای خواندن زیارت عاشورا، چون محلاتی در سی سال آخر عمرش زیارت عاشورا را ترک نکرده و هر روزی که به سبب بیماری و یا امر دیگری که نمی‌توانسته بخواند نایب می‌گرفته است .
شیخ از خواب بیدار می‌شود و فردای آن شب به منزل آیت الله میرزا محمد تقی شیرازی می‌رود و خواب خود را برای ایشان نقل می‌کند ، مرحوم میرزا محمد تقی گریه می‌کند، از ایشان سؤال می‌کنند چرا گریه می‌کنند؟ می‌فرماید: محلاتی از دنیا رفت !و او استوانهً فقر بود! می‌گویند: شیخ خوابی دیده معلوم نیست واقعیت داشته باشد، میرزا می‌فرماید: آری خواب است؛ اما خواب شیخ مشکور است! نه فردی عادی! فردای آن روز تلگراف فوت محلاتی به نجف مخابره می‌شود و صدق خواب شیخ مشکور آشکار می‌گردد.

زیارت امام حسین علیه‌السلام از نگاه معصومان(علیهم السلام)
امام باقر علیه‌السلام :
«اگر مردم می‌دانستند در زیارت مزار امام حسین علیه‌السلام چه فضیلتی است، از شوق آن می‌مردند».
امام صادق (ع) : «هر کس دوست دارد روز قیامت، بر سر سفره‌های نور بنشیند، باید از زائران امام حسین علیه‌السلام باشد». امام صادق (ع)به صفوان می‌فرمایند: زیارت عاشورا را بخوان و از آن مواظبت کن ، به درستی که من چند چیز برای خواننده آن تضمین می‌کنم : 1- زیارتش قبول شود. 2- سعی و کوشش او مشکور باشد. 3- حاجات او هر چه باشد از طرف خداوند بزرگ برآورده شود و ناامید از درگاه خدا برنگردد
امام صادق علیه‌السلام :
«زیارت امام حسین علیه‌السلام را فرو نگذار که خدا عمرت را طولانی و روزی‌ات را زیاد می‌کند و زندگی باسعادت و مرگ با شهادت به تو خواهد بخشید».
امام صادق علیه‌السلام :
«زیارت قبر امام حسین علیه‌السلام ، از برترین اعمال است».
امام صادق علیه‌السلام :
«کسی که خدا خیرخواه او باشد، محبت حسین و شوق زیارتش را در دل او می‌اندازد».
امام رضا علیه‌السلام :
«روز شهادت حسین علیه‌السلام دیدگان ما را مجروح و اشک ما را روان ساخت».

سفارش امام صادق(علیه السلام)
امام صادق علیه السلام به صفوان می‌فرمایند:
زیارت عاشورا را بخوان و از آن مواظبت کن ، به درستی که من چند چیز برای خواننده آن تضمین می‌کنم :
1 - زیارتش قبول شود.
2 - سعی و کوشش او مشکور باشد.
3 - حاجات او هر چه باشد از طرف خداوند بزرگ برآورده شود

@akhavan563

1396/07/27 @ 20:16
نظر از: پریساعسکری [عضو] 
5 stars
1396/07/27 @ 17:03
نظر از: اقای تنها... [عضو] 
1396/07/27 @ 13:23
نظر از: أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ [عضو] 
أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ
1396/07/27 @ 10:59
نظر از: ربیع الانام [عضو] 
1396/07/27 @ 10:51
نظر از: مرکز تخصصی تفسیر شاهین شهر [عضو] 
5 stars

http://narjes-s3.kowsarblog.ir/%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%88-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1
http://narjes-s3.kowsarblog.ir/%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A8%DA%A9
http://narjes-s3.kowsarblog.ir/%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A8%DA%A9
http://narjes-s3.kowsarblog.ir/%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C
http://narjes-s3.kowsarblog.ir/%D8%B0%DA%A9%D8%B1-%D8%AE%D8%AF%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C
http://narjes-s3.kowsarblog.ir/%D8%A7%D9%85%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%81-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A8%DA%A9
http://narjes-s3.kowsarblog.ir/%D8%AE%D9%88%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%AF%D8%A7
http://narjes-s3.kowsarblog.ir/%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C
http://narjes-s3.kowsarblog.ir/%D8%AC%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C
http://narjes-s3.kowsarblog.ir/%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C
http://narjes-s3.kowsarblog.ir/%D8%B3%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D9%86%D9%85%D9%88%D8%AF%D9%86-%D8%AA%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A8%DA%A9
http://narjes-s3.kowsarblog.ir/%D8%B4%D8%B9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C
http://narjes-s3.kowsarblog.ir/%D9%82%D9%86%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C
http://narjes-s3.kowsarblog.ir/%D8%B2%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C

1396/07/26 @ 21:11
نظر از: عاشق حیدر [عضو] 

با عرض سلام

میخواستم ببینم موافقید که هر هفته یک شبهه درمورد ائمه خصوصا درمورد واقعه عاشورا و مهدویت را بررسی کنیم

_________________
با عرض سلام و احترام
با تشکر از پیشنهاد خوب شما
می توانید این طرح را بعنوان یک وبلاگ نویس اجرا و پیگیری نمایید و به این نکته توجه داشته باشید که پاسخ‌گوی سؤالات و شبهات دینی باید جامعیت لازم را در گستره مخاطب، ابعاد وجودی مخاطب (شامل بُعد بینشی، عاطفی و رفتاری) سطوح پاسخ‌گویان، ابعاد مادی و معنوی پاسخ‌گویان، همچنین نوع پاسخ، کیفیت پاسخ‌گویی، اصول و روش پاسخ، و نیز همه ابعاد پاسخ را منظور کند. در این صورت پاسخ‌ها نباید مقطعی و موردی و برای رفع تکلیف بوده و به یک بعد از ابعاد مسئله توجه کند.در کل به نکات واصول پاسخگویی به شبهات دقت کافی نمایید.
به امید موفقیت روزافزون شما

1396/07/26 @ 09:13
نظر از: حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت [عضو] 
5 stars
1396/07/26 @ 08:31
نظر از: بهار [عضو] 
4 stars
1396/07/26 @ 08:14
نظر از: پریساعسکری [عضو] 
5 stars
1396/07/25 @ 17:35
نظر از: بهار [عضو] 
1396/07/25 @ 16:07
نظر از: بهار [عضو] 
1396/07/24 @ 16:23
نظر از: بهار [عضو] 
1396/07/24 @ 15:48
نظر از: بهار [عضو] 
1396/07/24 @ 15:46
نظر از: بهار [عضو] 
1 stars
1396/07/24 @ 15:42
نظر از: بهار [عضو] 
3 stars
1396/07/24 @ 15:41
نظر از: پگاه پرهون [عضو] 
5 stars
1396/07/23 @ 19:46
نظر از: پژوهش حوزه علمیه الزهراء (س) ارومیه [عضو] 
1396/07/23 @ 12:03
نظر از: پژوهش حوزه علمیه الزهراء (س) ارومیه [عضو] 
1396/07/23 @ 12:01
نظر از: پژوهش حوزه علمیه الزهراء (س) ارومیه [عضو] 
1396/07/23 @ 11:30
نظر از: مدرسه نرجس دولت آباد [عضو] 
1396/07/22 @ 20:45
نظر از: أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ [عضو] 
أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ

سلام شرمنده فراموش کردم در یک نظر دو مطلبم را بگذارم . معذرت می خواهم .

http://avareyehossein.kowsarblog.ir/%D9%82%D9%84%DA%A9%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%AF

1396/07/22 @ 16:44
نظر از: أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ [عضو] 
أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ
1396/07/22 @ 16:07
نظر از: پشتیبانی کوثر بلاگ [عضو] 

سلام و احترام
کاربران محترم ضمن تشکر از تلاش ارزشمند شما
لطفا مطابق اطلاعیه لینک مطالب خود را به صورت جمعی و در قالب یک نظر ارسال فرمایید
موفق باشید.

1396/07/21 @ 23:31
نظر از: مدرسه نرجس دولت آباد [عضو] 
1396/07/21 @ 23:19
نظر از: مدرسه نرجس دولت آباد [عضو] 
1396/07/21 @ 23:18
نظر از: مدرسه نرجس دولت آباد [عضو] 
1396/07/21 @ 22:14
نظر از: مدرسه نرجس دولت آباد [عضو] 
1396/07/20 @ 21:08
نظر از: فانوس [عضو] 
1396/07/20 @ 14:59
نظر از: ترنم [عضو] 
ترنم
1396/07/19 @ 22:17
نظر از: ترنم [عضو] 
ترنم
1396/07/19 @ 22:16
نظر از: ترنم [عضو] 
ترنم
1396/07/19 @ 22:15
نظر از: بهار [عضو] 
1396/07/19 @ 16:54
نظر از: بهار [عضو] 
1396/07/19 @ 16:46
نظر از: قيدارپور [عضو] 
1396/07/18 @ 17:36
نظر از: قيدارپور [عضو] 
1396/07/18 @ 17:34
نظر از: قيدارپور [عضو] 
1396/07/18 @ 17:33
نظر از: قيدارپور [عضو] 
1396/07/18 @ 17:33
نظر از: بهار [عضو] 
1396/07/18 @ 15:30
نظر از: بهار [عضو] 
1396/07/18 @ 15:27
نظر از: خادم المهدی [عضو] 
5 stars
1396/07/18 @ 08:17
نظر از: مدافع چادر.... [عضو] 
5 stars
1396/07/17 @ 20:15
نظر از: زلال نور [عضو] 
1396/07/16 @ 19:47
نظر از: مادر پهلو شکسته [عضو] 
5 stars
1396/07/16 @ 15:03
نظر از: مادر پهلو شکسته [عضو] 
4 stars
1396/07/15 @ 22:12
نظر از: پشتیبانی کوثر بلاگ [عضو] 

سلام و احترام
کاربران محترم ضمن تشکر از تلاش ارزشمند شما
لطفا مطابق اطلاعیه لینک مطالب خود را به صورت جمعی و در قالب یک نظر ارسال فرمایید
موفق باشید.

1396/07/14 @ 17:32
نظر از: فانوس [عضو] 
1396/07/14 @ 14:33
نظر از: فانوس [عضو] 
1396/07/14 @ 14:31
نظر از: فانوس [عضو] 
1396/07/14 @ 14:30
نظر از: فانوس [عضو] 
1396/07/14 @ 14:30
نظر از: فانوس [عضو] 
1396/07/14 @ 14:28
نظر از: فانوس [عضو] 
1396/07/14 @ 14:27
نظر از: أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ [عضو] 
أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ
1396/07/14 @ 14:07
نظر از: فانوس [عضو] 
1396/07/14 @ 13:56
نظر از: أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ [عضو] 
أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ
1396/07/13 @ 16:09
نظر از: مدرسه علمیه الزهراء«س»ارومیه [عضو] 
1396/07/13 @ 12:02
نظر از: أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ [عضو] 
أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ
1396/07/13 @ 11:22
نظر از: قيدارپور [عضو] 
1396/07/12 @ 15:14
نظر از: أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ [عضو] 
أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ
1396/07/12 @ 13:52
نظر از: أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ [عضو] 
أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ
1396/07/12 @ 13:48
نظر از: أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ [عضو] 
أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ
1396/07/12 @ 13:42
نظر از: أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ [عضو] 
أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ
1396/07/12 @ 13:40
نظر از: أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ [عضو] 
أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ
1396/07/12 @ 13:37
نظر از: مهشید ديانت خواه [عضو] 
1396/07/12 @ 12:35
نظر از: مهشید ديانت خواه [عضو] 
1396/07/12 @ 12:30
نظر از: پژوهش حوزه علمیه الزهراء (س) ارومیه [عضو] 
1396/07/12 @ 12:14
نظر از: فهیمه سالاری یاغلان تپه [بازدید کننده]
فهیمه سالاری یاغلان تپه
1396/07/12 @ 07:22
نظر از: مادر پهلو شکسته [عضو] 
5 stars
1396/07/12 @ 00:29
نظر از: مادر پهلو شکسته [عضو] 
5 stars
1396/07/12 @ 00:28
نظر از: مادر پهلو شکسته [عضو] 
5 stars
1396/07/12 @ 00:26
نظر از: مادر پهلو شکسته [عضو] 

باسلام وعرض تسلیت شهادت سرو وسالار شهیدان

http://fatemehbneshan.kowsarblog.ir/%D8%B4%D8%A8%DB%8C%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3

1396/07/12 @ 00:01
نظر از: سین بانو [عضو] 
سین بانو
1396/07/10 @ 16:23
نظر از:  
1396/07/10 @ 15:58
نظر از: دارابي [عضو] 
5 stars
1396/07/10 @ 14:51
نظر از: دارابي [عضو] 
5 stars
1396/07/10 @ 14:50
نظر از: دارابي [عضو] 
5 stars
1396/07/10 @ 14:50
نظر از: دارابي [عضو] 
5 stars
1396/07/10 @ 14:49
نظر از: دارابي [عضو] 
5 stars
1396/07/10 @ 14:48
نظر از: دارابي [عضو] 
5 stars
1396/07/10 @ 14:47
نظر از: دارابي [عضو] 
5 stars
1396/07/10 @ 14:46
نظر از: دارابي [عضو] 
5 stars
1396/07/10 @ 14:46
نظر از: دارابي [عضو] 
5 stars
1396/07/10 @ 14:45
نظر از: دارابي [عضو] 
5 stars
1396/07/10 @ 14:44
نظر از: دارابي [عضو] 
5 stars
1396/07/10 @ 14:43
نظر از: دارابي [عضو] 
5 stars
1396/07/10 @ 14:42
نظر از: دارابي [عضو] 
5 stars
1396/07/10 @ 14:41
نظر از: دارابي [عضو] 
5 stars
1396/07/10 @ 14:40
نظر از: ميرزايي [عضو] 
1396/07/10 @ 13:41
نظر از: سین بانو [عضو] 
سین بانو
1396/07/10 @ 12:08
نظر از: سین بانو [عضو] 
سین بانو
1396/07/10 @ 12:07
نظر از: ترنم گل [عضو] 

http://taranomegol.kowsarblog.ir/
دست سوخته بهتر یا دل سوخته ؟

1396/07/10 @ 09:42
نظر از: محمدی [عضو] 
1396/07/09 @ 15:20
نظر از: محمدی [عضو] 
1396/07/08 @ 20:58
نظر از: محمدی [عضو] 
1396/07/08 @ 19:19
نظر از: محمدی [عضو] 
1396/07/08 @ 16:21
نظر از: مدرسه حضرت فاطمه (س) سقز [عضو] 
5 stars
1396/07/08 @ 14:50
نظر از: محمدی [عضو] 
1396/07/08 @ 10:55
نظر از: محمدی [عضو] 
1396/07/08 @ 10:54
نظر از: فاطمیه شیراز [عضو] 
5 stars
1396/07/07 @ 20:47
نظر از: زلال نور [عضو] 

http://zolalnur.kowsarblog.ir/%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-2/
http://zolalnur.kowsarblog.ir/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D8%AD%D8%A7%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86

http://zolalnur.kowsarblog.ir/%DB%B3-%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C

http://zolalnur.kowsarblog.ir/%D8%B3-%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%AC%D8%AF%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

http://zolalnur.kowsarblog.ir/%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%84%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86

http://zolalnur.kowsarblog.ir/%D8%B9%D8%A8%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7-5

http://zolalnur.kowsarblog.ir/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%B9-%D8%AF%D8%B1

http://zolalnur.kowsarblog.ir/%D8%B9%D9%84%D9%84-%D8%AD%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%84%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D8%B9%D8%AA

http://zolalnur.kowsarblog.ir/%D8%B9%D9%84%D9%84-%D9%82%DB%8C%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%84%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D8%AA%D9%86%D8%A7%D8%B9-%D8%A7%D8%B2

http://zolalnur.kowsarblog.ir/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%AC%D8%AF%D9%87-%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AA

http://zolalnur.kowsarblog.ir/%D8%AE%D8%B1%D8%AC-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86

http://zolalnur.kowsarblog.ir/%D9%85%DA%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D8%B9-%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B1

http://zolalnur.kowsarblog.ir/%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%D9%87-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%84%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D8%A8%D9%87

1396/07/07 @ 18:10
نظر از: رضوی [عضو] 
رضوی
1396/07/06 @ 19:46
نظر از: رضوی [عضو] 
رضوی
5 stars
1396/07/06 @ 19:08


فرم در حال بارگذاری ...